wtorek, 15 kwietnia 2014

Dobry wieczór tym którzy jeszcze nie śpią dzisiaj i wczoraj dzień minął mi na zwiedzaniu ,byłem z mamą w parku i widziałem wiewiórki i zrobiłem im kilka zdjęć coś za bardzo nie chciały się dać z fotografować ale i tak udało mi się zrobić im kilka zdjęć ,jednej z nich dałem na imię Basia a drugiej Zosia ,gdy wracaliśmy z parku to widzieliśmy dużo piesków dużych i małych było ich może około 20 nawet widziałem bliźniaki.Dzisiaj pojechałem z mamą i Joanną na zakupy do takiego dużego sklepu o nazwie IperCoop i jeszcze do drugiego dużego  sklepu ale nie pamiętam nazwy i tam były gigantyczne plastikowe dinozaury i duże jajo dinozaura , później z mamą pojechaliśmy do akwarium ale nie byliśmy w środku tylko zwiedzaliśmy na zewnątrz było tam dużo bardzo dużo łódek dużych i małych statki duże statki małe był też bardzo duży statek piracki ciekawe czy piraci pływali takimi statkami .Zatem dzisiaj dzień dzisiaj minął mi na zwiedzaniu a teraz idę już spać bo już późno dobranoc życzę wszystkim kolorowych snów                                                                          







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz