czwartek, 13 lutego 2014

Dobry wieczór jestem w Krakowie na radio terapii miałem już 6 naświetleń zostało jeszcze 8 pani doktor mówiła że mogę się źle po miej czuć mogę być osłabiony ale na szczęście czuję się dobrze jest wszystko w porządku.Jutro jadę do domu a w poniedziałek przyjeżdżam na kolejną radioterapię cieszę się że chociaż na chwilę jadę do domu w szpitalu nudzi mi się nie ma żadnych znajomych kolegów jest bardzo dużo nowych osób ale takich małych nie ma takich w moim wieku więc mi się nudzi bo nie mam co robić.ale się cieszę że chociaż na chwilkę mogę pojechać do domu siedzę prawie cały czas na sali na pole nie wyjdę bo jest zimno i mógłbym się przeziębić.ale jakoś wytrzymam zawsze ze mną jest moja mama więc jest mi trochę raźniej niż jak bym był sam.W Krakowie jest dziwna pogoda pada deszcz śnieg dzisiaj jest mgła taka nie zimowa pogoda jak będzie miała być wiosna to będzie padał śnieg.To tyle pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę dobrej nocy-dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz