niedziela, 2 lutego 2014

Dzień dobry ogólnie czuję się dobrze teraz jestem w domu przyjechałem w czwartek ale dzisiaj już jadę jutro mam badania a we czwartek zaczynam radio terapię trochę się boję jak to będzie wyglądało i jak się będę po niej czuł bo każdy przechodzi to inaczej ale mam nadzieję że wszystko będzie dobrze i dobrze będę się po niej czuł.A tak ogólnie dzisiąj  jest w mojej miejscowości organizowany dla mnie koncert właśnie się na niego wybieram ,a jeśli chodzi o ten wyjazd za granicę to jeszcze nie wiem kiedy pojadę ponieważ zaczynam radio terapię której będę miał 14 sesji ale chyba po tej radio terapii pojadę ale jeszcze dokładnie nie wiem dowiem się jak będę już w Krakowie.A jeśli chodzi o pieniążki to na moim koncie jest już bardzo dużo ale też jeszcze dużo brakuje do całej kwoty więc bardzo bardzo wszystkich proszę o pomoc w zbiórce dla mnie pieniążków to jest bardzo duża kwota i samej mojej rodzinie nie udało by się całej zebrać bardzo wszystkich proszę o pomoc bardzo proszę i tym którzy już wpłacili bardzo dziękuję-pozdrawiam bardzo serdecznie Miłosz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz