poniedziałek, 11 listopada 2013

Witam od piątku jestem w domu myślałem że już nie pójdę gdy pan doktor powiedział że coś tam troszkę jest nie tak nic złego ale abyśmy z tego powodu nie musieli przyjeżdżać ,ale na szczęście wszystko jest w porządku jestem w domu  i jest bardzo fajnie.Bardzo się z tego powodu cieszę.15 listopada jadę na kontrolę i będę tak jeżdził przez trzy miesiące tylko tam i z powrotem nie będę musiał zostawać na długo chyba że będzie trzeba ale tylko na jeden dzień a jak nie to zaraz w ten sam dzień będę wracał do domu.Na razie nie mam jeszcze takiego apetytu ani smaku taka pani co do nas przychodzi powiedziała że jeszcze będzie tak przez dwa miesiące zanim wszystko się unormuje i wróci mi smak i apetyt.Ale przynajmniej jedno w tym jest dobre że nie muszę jeść jedzenia bezglutenowego.To dobranoc do jutra rzyczę wszystkim słodkich snów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz