piątek, 13 grudnia 2013


Dobry wieczór dzisiaj jest 13 czuli moje urodziny miałem aż dwa torty przyszli goście bawiliśmy się w różne gry oglądaliśmy bajkę było super, to były moje super urodziny.Czuję się dobrze jutro jadę na zmianę opatrunku  do szpitala nie daleko mojej miejscowości .Wczoraj do mojej mamy dzwoniła pani z gazety  a dzisiaj w gazecie Super Nowości było moje zdjęcie opis choroby i ile potrzebne jest pieniążków na wyjazd za granicę i był podany numer konta na kturen należy wpłacać pieniążki.pani ze mną też chwilę rozmawiała był też opis w komputerze i podobno w telewizorze na kanale tv Rzeszów też było coś o mnie ale nie widziałem bo nie mam tego kanału.to tyle dobranoc.

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń, a przede wszystkim zdrowia. Jesteś super zuch, ściskamy gorąco Ania z rodziną

    OdpowiedzUsuń