piątek, 5 września 2014

Dobry wieczór właśnie dzisiaj wróciłem z Krakowa miałem robione badania oraz miałem kolejny cykl chemii miał być już ostatni ale jak się okazało nie chociaż badania wyszły dobrze będę miał kolejny cykl chemii i wtedy też okaże się kiedy pojadę do Włoch.Coraz bardziej mi się ten wyjazd przeciąga nie wiem kiedy pojadę ,a tak ogólnie czuję się dobrze.Jak pojechałem do Krakowa najpierw miałem robione wszystkie badania potem wziąłem jeden cykl chemii i w tym samym dniu dostałem gorączkę miałem aż 39 stopni i jakis stan zapalny i ponieważ miałam za wysokie CRP nie mogłem dostać kolejnej chemii do póki mi nie spadło i musiałem zostać dłużej w szpitalu ale dzisiaj wyszedłem miałem dobre wyniki i czuję się dobrze.Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i rzyczę dobrej nocy,dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz