wtorek, 7 października 2014

Dobry wieczór wczoraj właśnie wróciłem z Krakowa miałem ostatni już cykl chemii ,przed przedostatnią chemią miałem robione wszystkie badania na jednych wynik trochę długo czekałem ale dzięki bogu wszystkie wyniki wyszły dobrze warto było poczekać na dobrą wiadomość .Pani Profesor wyniki wszystkich moich badań wysłała do Włoch i teraz będziemy czekać na odpowiedź kiedy mam przyjechać.Trochę się cieszę i trochę nie ale jakoś to będzie najważniejsze że badania wyszły dobrze i jak teraz pojadę do Włoch to wezmę te przeciw ciała i że wszystko się uda.A po za tym tak ogólnie czuję się dobrze na dworze jest jesień i jest zimno więc tak dużo nie będę wychodził aby się nie przeziębić aby wszystko przed moim wyjazdem do Włoch było dobrze aby się nic nie przeciągło.Jak bym wtedy nie musiał wrócić na na chemie to już bym skończył leczenie za granicą,ale teraz wszystko się uda.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dobrej nocy-dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz