czwartek, 10 października 2013

Cześć dzisiaj dzień mi minął bardzo fajnie wczoraj wróciłem z innego szpitala w którym byłem i poznałem nowego kolegę ale jutro już wychodzi do domu .Dzisiaj dzień mi minął bardzo fajnie miałem lekcję, grałem z kolegą w różne gry .Pogoda na dworze była bardzo ładna . dostałem krew a ponieważ jestem starszy to dostałem aż dwa worki.Mój najlepszy kolega który leczył się w tym szpitalu skończył już leczenie ,dzisiaj wyszedł do domu a jutro z mamą leci Londynu na Wembley trochę mu zazdroszczę też bym chciał.Czuję się bardzo dobrze wyniki mam dobre a dostałem krew dlatego że miałem HGB (hemioglobina) małą a po za tym inne wyniki mam dobre.Bardzo chciałbym podziękować że odwiedzacie mojego bloga do jutra-dobranoc.

1 komentarz:

  1. Miłoszku, zdrowiej :) Napewno niedługo będzie wszystko dobrze :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń