piątek, 14 kwietnia 2017

Witam wszystkich
Długo,bardzo długo nic nie pisałem na swoim blogu.A więc tak teraz na razie jestem w domu na razie nie wiem co będę miał,miałem trzy cykle chemii ,po nich miałem robione badania kontrolne ale nie wszystkie jedno zostało przełożone na późniejszy termin,jak byłem w Krakowie na zmianie opatrunku to moja mama pytała się pani doktor co będę miała ,ale pni doktor powiedziała że jeszcze nie wiadomo.A po za tym tak ogólnie czuję się dobrze.W niedzielę jadę na wycieczkę organizowaną ze szpitala,później 24 jadę do Warszawy na badanie a później się okaże co dalej będę miał.
Kiedy moja mama rozmawiała z panią doktor to ,pani doktor powiedziała jej że na pewno znowu będę miał przeciw ciała takie samo leczenie jak wtedy co miałem we Włoszech.
Mama zapisał mnie do nowej fundacji na której konto można wpłacać pieniążki.Każda nawet mała kwota będzie dla mnie przydatna,tak jak poprzednio dzięki państw pomocy mogłem wyjechać na leczenie za granicę.Podaję nazwę fundacji i numer konta na którą można wpłacać pieniądze,będę bardzo wdzięczny z każdą wpłatę.

Jak pomóc;

Wpłacając dowolną kwotę na konto.

Stowarzyszenie Sursum Corda
26880500090018759620000080
tytuł wpłaty;Miłosz Marszałek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz