czwartek, 20 lutego 2014

Dzień dobry jestem w Krakowie na dalszym cyklu radio terapii zostały mi jeszcze 4 naświetlania dzisiaj bo jeszcze nie byłem jutro i w poniedziałek i wtorek a później nie wiem czy coś będę miał jutro po naświetlaniach jadę do domu i w poniedziałek przyjadę .Po tych naświetlaniach dzięki bogu czuję się dobrze ,trochę jest nudno nie ma nikogo znajomego wcześniejsi koledzy których poznałem na początku mojego leczenia już zakończyli swoje i czasami jest nudno bo nie mam co robić na pole nie można wychodzić bo jest zimno i mógłbym się przeziębić a nie chcę bo się wszystko mogło by się przesunąć już nie raz tak było przyjechałem na jakieś badanie i np dostałem jakieś uczulenie i musieli przełożyć badanie,i wszystko się przeciągało dobrze jest jak wszystko jest w terminie.A jeśli chodzi o zbiórkę dla mnie pieniążków na wyjazd za granicę to wraz z moją całą rodziną chciałbym wszystkim podziękować że wpłacają i chcą mi pomóc cały czas dla mnie coś organizuję aby tylko pomóc zebrać mi całą kwotę bardzo bardzo wszystkim z całego serca dziękuję .Dokładnie jeszcze nie wiem kiedy pojadę bo po tej radio terapii jakiś czas się czeka ale na pewno pani doktor na pewno dokładnie nam wszystko powie.Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i z całego serca dziękuję za pomoc i że jest na świecie dużo życzliwych ludzi którzy chcą mi pomóc ,bo bez pomocy nie udało by się zebrać takiej dużej kwoty bo jest mi ona potrzebna abym mógł całkowicie wyzdrowieć wraz z całą moją rodziną jeszcze raz dziękuję,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz