poniedziałek, 24 lutego 2014

Dzień dobry witam wszystkich bardzo serdecznie jestem w Krakowie na radioterapii zostały mi jeszcze 2 naświetlania dzisiaj bo jeszcze nie byłem i jutro a później nie wiem czy coś jeszcze będę miał czy pojadę do domu,ogólnie czuję się dobrze tylko trochę boli mnie gardło ale tylko wtedy gdy połykam.W piątek kiedy wróciłem do domu był u mnie taki pan i pani z gazety Życie na gorąco będzie o mnie artykuł w tej gazecie ale jeszcze  nie wiadomo kiedy.2 marca w Krośnie będzie organizowany dla mnie mecz koszykówki kto chciałby przyjść bardzo serdecznie zapraszam.Niedawno też w Nowym Targu był organizowany  kiermasz ciast i ta cała impreza była organizowana dla mnie bardzo dziękuję.Bardzo wszystkim dziękuję że cały czas coś dla mnie organizują abym mógł uzbierać potrzebną mi kwotę i abym mógł wyjechać za granicę i całkowicie się wyleczyć -bardzo dziękuję.Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego popołudnia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz