środa, 19 marca 2014

Dobry wieczór czuję się dobrze byłem dzisiaj w Domu Kultury i lepiłem różne rzeczy z gliny i również dzisiaj dowiedziałem się że już 6 lub 7 kwietnia lecę za granicę na przeciw ciała i jak się okazało będą to Włochy a nie Niemcy trochę się boję tak daleko od domu i na tak długo bo podobno aż będę tam 7 miesięcy strasznie długo trochę się boję .Aż tyle czasu po za domem będzie ze mną moja mama ale będę tęsknił za moją siostrą będzie mi bez niej smutno ale tylko przez jakiś czas później jak będzie miała wakacje będzie mogła do mnie przyjechać na całe wakacje.Bardzo będę za nią tęsknił ale nic nie poradzę chcę wyzdrowieć tylko aż tak długo mnie nie będzie mnie i mojej mamy.Ale mam nadzieję że ten czas który tam będziemy zleci bardzo szybko że wszystko się uda i wrócę do domu zdrowy to jest dla mnie i mojej całej rodziny najważniejsze abym był zdrowy a te 7 miesięcy które tam będziemy zleca bardzo szybko.Pozdrawiam wszystkich życzę dobrej nocy słodkich snów.-dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz