poniedziałek, 10 marca 2014

Dzień dobry witam wszystkich bardzo serdecznie jestem w domu czuję się bardzo dobrze na dworze jest bardzo ładna pogoda prawie jak wiosna oby taka pogoda już została.Ja jestem w domu na razie nie jadę do Krakowa , mam w domu lekcje przychodzą nauczyciele dzisiaj miałem język polski i przyrodę  na polskim było bardzo ciekawie i śmiesznie oglądałem film pt;Potop który przyniosła pani nauczycielka strasznie długi ten film.Po zakończonej radio terapii jestem w domu na razie nie wiem czy coś jeszcze będę miał teraz czekam na ten wyjazd na te przeciw ciała i mam nadzieję że bo po tej radio terapii czeka się dwa miesiące zanim się pojedzie mam nadzieję że przez te dwa miesiące uda mi się nazbierać resztę kwoty którą mi brakuję czyli chyba 200 tysięcy albo poza 200 nie wiem dokładnie ,więc jeszcze raz bardzo wszystkich bardzo proszę ,nawet mała kwota jest dla mnie bardzo ważna ,kto jeszcze może coś wpłacić to jest wiem strasznie dużo pieniążków ale dla mnie każda złotówka  jest bardzo ważna .Życzę wszystkim miłego popołudnia i dobrej nocy pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz