czwartek, 16 stycznia 2014

Dobry wieczór jutro jadę do Krakowa we wtorek dzwoniła pani doktor i powiedziała że w piątek mam przyjechać najpierw miałem przyjechać 13 stycznia póżniej że 27 stycznia a póżniej że w ten piątek ale nie wiem co będę miał,okaże się jak już będę w szpitalu.A jeśli chodzi o zbiórkę pieniążków dla mnie wczoraj znowu u nas był pan z telewizji i nagrywał .Jest już dużo pieniążków na moim koncie ale to wciąż za mało aby uzbierać całą kwotę czyli 600 tysięcy więc jeszcze raz bardzo wszystkich proszę o pomoc dla mnie każda złotówka jest bardzo ważna bardzo chcę wyzdrowieć a ten wyjazd za granicę jest dla mnie bardzo ważny więc bardzo wszystkich proszę o pomoc-pozdrawiam i życzę dobrej nocy.

1 komentarz:

  1. trzymaj sie chłopaku! jesteś wielki! a pieniądze na pewno sie uzbierają:-)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń