środa, 1 stycznia 2014

Dobry wieczór najpierw chciałbym wszystkim złożyć życzenia w Nowym Roku Wszystkiego Najlepszego.Czuję się dobrze w poniedziałek był u mnie pan z gazety i przeprowadzał ze mną wywiad do gazety pytał się mnie o wszystko jak długo się leczę kiedy zaczęła się choroba jakie były jej objawy  i ci teraz w planach powiedziałem mu o wszystkim o tym jak zaczęła się moja choroba że leczenie w szpitalu już zakończyłem i aby zakończyć leczenie i całkowicie wyzdrowieć muszę jeszcze jechać za granicę na przeciwciała a to bardzo dużo pieniążków kosztuję dlatego każda się pomoc przyda.Bardzo chcę wyzdrowieć więc bardzo proszę o pomoc im szybciej zbiorę pieniądze tym szybciej będę mógł pojechać,dziękuję tym którzy już wpłacili ,i proszę i dalszą pomoc pozdrawiam i jeszcze raz życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku.-dobranoc

1 komentarz:

  1. Cześć, jestem Pamela Rosa Flores, wiarygodna i wiarygodna pożyczkodawca. Udzielam pożyczki z jasnymi i łatwymi do zrozumienia warunkami z 2% odsetkami. Zapewniam kredyty na działalność gospodarczą, pożyczki osobiste, kredyty studenckie, kredyty samochodowe i pożyczki na spłatę rachunków. Jeśli potrzebujesz pożyczki, skontaktuj się ze mną bezpośrednio: pamelarosaflores11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń