piątek, 24 stycznia 2014

Dobry wieczór ogólnie czuję się dobrze jestem w domu byłem w Krakowie na badaniach ale wszystkich mi nie zrobili bo dostałem półpaśca i kazali mi jechać do domu ale w niedzielę jadę znowu bo w poniedziałek mam resztę badań po ich wynikach okaże się kiedy pojadę za granicę na te przeciw ciała.Jeśli chodzi o zbiórkę pieniążków to połowa kwoty czyli 300 tysięcy chyba już jest ale jeszcze potrzebne jest drugie tyle 31 stycznia w Lublinie jest organizowany dla mnie koncert bardzo wszystkich zapraszam a 2 lutego w mojej miejscowości też jest dla mnie organizowany koncert będą różne gry zabawy więc bardzo wszystkich na jeden jak i na drugi koncert kto chciałby mi pomóc bardzo zapraszam.Bardzo dziękuję za wszystkie dokonane wpłaty i mam nadzieję że uda mi się zebrać całą kwotę.Ato plakat na koncert w mojej miejscowości kto chciałby przyjść i mi pomóc bardzo chętnie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz