piątek, 25 kwietnia 2014

Dobry wieczór na razie jestem jeszcze w domu ogólnie czuję się dobrze trochę się przeziębiłem i byłem u lekarza który przypisał mi antybiotyk dzisiaj byłem u kontroli trochę mi przeszło ale pani doktor jeszcze kazała brać antybiotyk i w poniedziałek mam jeszcze raz przyjść do kontroli i później zadzwonić mamy do Krakowa i powiedzą mi kiedy mam przyjechać miałem w poniedziałek ale idę jeszcze do lekarza i jak wrócę od lekarza to mama ma zadzwonić i powiedzą kiedy mamy przyjechać dzisiaj jak dzwoniliśmy to pani doktor powiedziała aby jak najszybciej przyjechać abym mógł zacząć leczenie i jak najszybciej wrócić do Włoch, i jak w poniedziałek wszystko będzie dobrze to we wtorek albo w środę pojedziemy do Krakowa.To na razie tyle co chciałem napisać życzę wszystkim dobrej nocy słodkich snów.dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz