niedziela, 20 kwietnia 2014

Dobry wieczór tym którzy jeszcze nie śpią chociaż późna już godzina najpierw chciałbym wszystkim złożyć życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych życzę wszystkim dużo zdrowia smacznego święconego jajka oraz mokrego śmingusa dyngusa. A co u mnie ciekawego słychać ogólnie to czuję się dobrze a tak poza  tym to od piątku tego piątku od godziny 23 jestem w swoim domu w Polsce musiałem wrócić ponieważ okazało się po przeprowadzonych badaniach bo miałem zacząć to leczenie od 21 kwietnia czyli od jutra ,ale jeszcze raz powtórzono jakieś badanie i okazało się że nie mogę dostać jeszcze tych przeciw ciał ponieważ jeszcze trochę za dużo we mnie zostało tej choroby i musiałem wrócić do Polski na jeszcze kilka cykli dwa może trzy cykle chemii ,czyli będę musiał znowu pojechać do Krakowa po tych cyklach które będę miał zrobią mi wszystkie badania i jak będzie wszystko w porządku to wtedy pojadę do Włoch a na razie jeszcze się muszę trochę doleczyć tutaj w Polsce i w ten sposób wszystko się przedłuży .Trochę mi smutno że będę musiał jeszcze znowu brać chemię ale cóż mogę poradzić jakoś dam radę dla mnie i dla mojej całej rodziny jest najważniejsze to obym wyzdrowiał i już nigdy nie zachorował.Życzę wszystkim dobrej nocy i uciekam spać bo już późno dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz