niedziela, 13 kwietnia 2014

Dobry wieczór tym którzy jeszcze nie śpią dzisiaj jest niedziela więc stanąłem trochę później chwilę siedzieliśmy z mamą w pokoju a później przyjechała po nas Joanna wolontariuszka która nam pomaga i pojechaliśmy do jej domu dzisiaj u niej na obiad była ośmiornica ale nie spróbowałem Joanna mówiła że smakuje ona jak ryba ale tak nie skosztowałem.Dzisiaj pogoda w Genui była taka sobie chociaż świeciło słonko wiał chłodny wiatr ,wieczorem zanim odwiozła nas do naszego mieszkania poszliśmy ja mama i Joanna z jej pieskiem na spacer ,piesek ma na imię Kuki pospacerowaliśmy chwilę a później Joanna odwiozła nas do domu i tak minął mi niedzielny dzień na razie jeszcze nie wiem co będę robił jutro ale trzeba wykorzystać ten czas jak najlepiej do 21 ponieważ później na 3 tygodnie pójdę do szpitala bo od 21 zaczynam to leczenie przeciw ciałami trochę się boję ale na pewno wszystko będzie dobrze będzie ze mną moja mama.Tym którzy jeszcze nie śpią życzę dobrej nocy i miłych snów-dobranoc wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz