sobota, 12 kwietnia 2014

Dobry wieczór wszystkim u mnie wszystko dobrze dzisiaj jest sobota wczoraj skończyłem wszystkie badania i do 21 nie będę miał nic robione ,dzisiaj cały dzień siedziałem w pokoju nigdzie nie wychodziłem chociaż ładna dzisiaj tutaj była pogoda ale jakoś nie chciało mi się nigdzie wychodzić więc siedzieliśmy z mamą w pokoju.Będziemy tutaj jeszcze  bardzo długo i na pewno uda mi się pozwiedzać wiele ciekawych miejsc ,Tutaj na leczeniu jest też dziewczynka ma na imię Zuzia leczyliśmy się razem w Krakowie i kiedy byliśmy u nich w domu pokazała mi zdjęcia takiego dużego akwarium była tam z rodzicami i mówiła abym razem z mamą też tam się wybrał ,w tym akwarium pływają delfiny foki rekiny i wiele innych ryb i aby całe je zwiedzić trzeba aż na to dwie godziny i jak będę dobrze się czuł to na pewno się z mamą tam wybiorę ,chciałbym też pojechać na lotnisko i zobaczyć samolot z bliska widziałem tylko jak latają.Chciałbym też popłynąć statkiem widziałem takie duże jak pływały po morzy chciałbym takim popłynąć może mi się uda a na razie to dzisiaj tyle o czym chciałem napisać życzę wszystkim dobrej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz